♬ زاخـار بــــازی ♬ [RB:Rozblog_Js]
لوگو وب سایت

♬ زاخـار بــــازی ♬

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی
  • نویسنده :
  • بازدید : 197 مشاهده

سخنرانی "دالایی لاما" رهبر در تبعید بودایی های تبت در جمع 25 هزار نفری مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه کالیفرنیا آمریکا و خانواده هایشان – شهر سان دیه گو
دیدنی‌های امروز؛ دوشنبه 29 خرداد

ادامه تظاهرات مخالفان حکومت ونزوئلا در پایتخت. روی پلاکارد نوشته: ما لایق زندگی آزادانه هستیم
دیدنی‌های امروز؛ دوشنبه 29 خرداد

یک مزرعه گل آفتابگردان در شهر هِنگشوی در شمال چین
دیدنی‌های امروز؛ دوشنبه 29 خرداد

کنگره سالانه حزب سبز آلمان – برلین
دیدنی‌های امروز؛ دوشنبه 29 خرداد

دیدار صدر اعظم آلمان با پاپ فرانسیس در واتیکان
دیدنی‌های امروز؛ دوشنبه 29 خرداد

امضای دفتر یادبود به مناسبت درگذشت "هلموت کهل" صدر اعظم اسبق آلمان در بنیاد " کنراد آدنائر " در شهر برلین
دیدنی‌های امروز؛ دوشنبه 29 خرداد

حضور خانواده سلطنتی بریتانیا در بالکن کاخ باکینگهام برای تماشای رژه و نمایش هوایی به مناسبت نودویکمین سالگرد تولد رسمی ملکه بریتانیا
دیدنی‌های امروز؛ دوشنبه 29 خرداد
 
دیدنی‌های امروز؛ دوشنبه 29 خرداد 

تمرین دسته جمعی یوگا در روز بین المللی یوگا – الله آباد هند
دیدنی‌های امروز؛ دوشنبه 29 خرداد

بازی دو تیم ملی فوتبال روسیه و نیوزیلند در چارچوب گروه A در مسابقات جام کنفدراسیون ها در استادیوم آرنا در شهر سنت پترز بورگ روسیه
دیدنی‌های امروز؛ دوشنبه 29 خرداد

" نمایش مد" در شهر میلان ایتالیا
 دیدنی‌های امروز؛ دوشنبه 29 خرداد

توفان در کلرادو آمریکا
دیدنی‌های امروز؛ دوشنبه 29 خرداد

جشنواره سوار کاری در اسکاتلند
دیدنی‌های امروز؛ دوشنبه 29 خرداد

جشنواره سنتی "لا پاتوم" در شهر برگا اسپانیا
دیدنی‌های امروز؛ دوشنبه 29 خرداد

یک نظامی عراقی در حال کمک کردن به غیر نظامیان ساکن مناطق غربی شهر موصل برای نجات آنها از دست داعش
دیدنی‌های امروز؛ دوشنبه 29 خرداد

شالیکاری در روستای وِرکا در آمریتسار هند
دیدنی‌های امروز؛ دوشنبه 29 خرداد

مطالب مرتبط

  • نویسنده :
  • بازدید : 242 مشاهده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کمیته امور خارجی مجلس عراق اعلام کرد که حمله موشکی ایران به پایگاه های داعش در سوریه با عراق هماهنگ شده بود.
 
به گزارش انتخاب به نقل از میزان، عبدالباری زیباری، رئیس کمیته خارجی مجلس عراق روز دوشنبه گفت:حمله موشکی ایران به داعش از طریق حریم هوایی عراق با هماهنگی با اتاق عملیات مشترک بین عراق، ایران، سوریه و روسیه صوت گرفت.

وی تاکید کرد که عراق از هرگونه اقدام نظامی که موجب تضعیف یا پایان داعش شود حمایت می‎کند.

این مقام عراقی اظهار داشت: شلیک موشک از طریق حریم هوایی عراق بدون هماهنگی امکان پذیر نیست چرا که هواپیماهای نظامی و مسافربری از این حریم هوایی پرواز می‎کنند.

  • نویسنده :
  • بازدید : 280 مشاهده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بنیامین نتانیاهو روز دوشنبه و پس از حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در سوریه در ادعایی واهی گفت که همه حرکت های ایران را رصد می‌کنیم.
 
به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، بنیامین نتانتاهو  ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در واکنش به حمله موشکی سپاه به داعش هشدار داد که « ایران نباید اسرائیل را تهدید کند.»
 
وی گفت: اسرائیل همواره همه اقدامات ایران در منطقه را رصد می‌کند نتانیاهو مدعی شد که این رصد شامل تلاش های ایران برای تجاوز به خاک سوریه و انتقال تسلیحات پیشرفته به حزب الله است.
 
وی افزود:‌ما تک تک اقدامات و سخنان ایرانی ها را دنبال می‌کنیم
 
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت:‌من یک پیام برای ایران دارم؛ اسرائیل را تهدید نکنید.
 
به گزارش ایسنا ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکشنبه شب از واحدهای خود در استان های کرمانشاه و کردستان چندین موشک را علیه مواضع داعش در استان دیرالزور سوریه پرتاب کرد که بنابر اعلام سپاه این موشک ها با برخورد به مراکز تجمع و فرماندهی داعش خسارات زیادی به بار آورده است.

  • نویسنده :
  • بازدید : 195 مشاهده

سیلی را داعش خورد تا صدایش را دیگران بشنوند /     

یک خبرگزاری روس در پی حملات موشکی سپاه، در یادداشتی نوشت: سیلی را داعش خورد تا صدایش را دیگران بشنوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک خبرگزاری روس در پی حملات موشکی سپاه، در یادداشتی نوشت: سیلی را داعش خورد تا صدایش را دیگران بشنوند.

به گزارش انتخاب، خبرگزاری اسپوتنیک یادداشتی را درباره حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست‌ها در دیرالزور سوریه نوشته است که متن کامل آن به شرح زیر است:

تلافی حمله داعش به تهران را ایران می توانست به شکل های مختلف پس بدهد اما انتخاب گزینه استفاده از موشک های میان برد هم تلافی حمله بود هم پیغامی برای حامیان داعش، وبدیهی است که هدف ایران بیش از تلافی اخطار به دیگران بود.

علیرغم اینکه زمان شاه ایران خریدار پیشرفته ترین سلاح های آمریکایی بود اما شاید برخی از آنهایی که دوران جنگ ایران و عراق را به یاد دارند به یاد داشته باشند که آن زمان ایرانی ها خون گریه می کردند تا چند عدد موشک به دست بیاورند و تلافی موشک هایی که عراق بر علیه شهر های ایران شلیک می کرد را در بیاورند اما هیچ کشوری حاضر نبود این موشک ها را در اختیار ایران قرار دهد وسلاح های آمریکایی مخصوصا هواپیماهای پیشرفته آنها همه به دلیل نبود قطعات یدکی زمین گیر شده بود.

همین ماجرا منجر شد که از آن زمان ایران به فکر آن باشد تسلیحات دفاعی مورد نیاز خود را خود تولید کند و وابسته به خارج نباشد.

امروز دیگر رویای ایرانی رساندن موشک ها به بغداد نیست بلکه موشک های ایرانی از بالاسر بغداد به راحتی عبور می کنند و صدها کیلومتر آن طرف تر فرود می آیند.

انتخاب استان کردستان برای انجام این حمله نیز بی دلیل نبوده.

چند نفر از تروریست هایی که عملیات تهران را انجام دادند از این منطقه بودند و دشمنان ایران تلاش های بسیاری جهت نا امن کردن این استان انجام داده اند.

ایران خواست نشان دهد که تسلط امنیتی کامل بر این منطقه دارد.

ایران می توانست برای این حمله از هواپیما استفاده کند و یا از همپیمانان خود در سوریه یا عراق و یا لبنان بخواهد چنین کاری را انجام دهد اما اصرار بر اینکه این حمله از داخل خاک ایران انجام شود برای این بوده تا کاری انجام شود که چندین پیغام در پی داشته باشد.

1 — تلافی عملیات داعش باشد.

2 — موشک های میان برد ایران با طی مسافتی بیش از 650 کیلومتر با دقت فراوان چند ساختمان و پایگاه در دیر الزور که مربوط به تروریست ها بود را هدف قرار داد، امری که نشان می دهد این موشک ها برد بسیار دقیقی دارد و اینکه ایران می تواند شعاع دایره ای از حد اقل 650 کیلومتر را با دقت نقطه زنی پوشش دهد. یعنی از ریاض گرفته تا تل آویو تا همه پایگاه های آمریکایی در منطقه اطراف ایران همه می توانند هدف موشک های ایرانی قرار بگیرند.

3 — با توجه به اینکه ایران از موشک های بالستیک دور برد 2000 کیلومتری نیز برخوردار است این بدین معنا است که ایران می تواند نیروهای دشمن را در شعاع 2000 کیلومتری نیز هدف قرار دهد.

4 — این عملیات حدود دو ساعت پس از صحبت های آیت الله خامنه ای و چند ساعت پس از جلسه شورای عالی امنیت ملی ایران انجام شد که نشان می دهد نیروهای مسلح ایران آمادگی لازم را دارند تا ظرف فقط چند ساعت یا شاید چند دقیقه تصمیمات سیاسی سران مملکت را به اجرا بگذارند.

5 — انتخاب زمان وروش انجام این عملیات بگونه ای بود که هم پاسخ تهدیدات اخیر ایالات متحده بر علیه ایران و هم تحریم های جدید کنگره این کشور و هم تهدید های همپیمانان ایالات متحده داده شود.

6 — عملیات زمانی انجام شد که همپیمانان ایران در سوریه و عراق توانستند علیرغم میل آمریکا به زور وشاید بهتر است بگوییم با قلدری مرز های عراق و سوریه را به هم متصل کنند و جاده ای که از ایران به لبنان می رسد را در اختیار بگیرند. طبق گزارش های مختلف ایران بدون در اختیار داشتن چنین جاده ای توانسته بیش از یکصد هزار موشک کوتاه برد و میان برد به همپیمانان خود در سوریه و لبنان برساند حال با این شرایط خواهد توانست این تعداد را به مراتب افزایش دهد و عربستان سعودی و اسرائیل و پایگاه های آمریکایی در منطقه همه با موشک های ایران محاصره گردند. با توجه به شرایط حضور نیروهای مختلف در منطقه یکی دو درجه تغییر زاویه پرتاب موشک ها می توانست همپیمانان ایالات متحده را هدف قرار دهد.

7 — کارشناسان نظامی اظهار می دارند که سریعترین سامانه دفاع موشکی به حدود 30 ثانیه از لحظه کشف نفوذ موشک های دشمن احتیاج دارد تا فعال شود و واکنش نشان دهد، در این صورت اگر موشک های ایران نزدیک مرز های اسرائیل و عربستان سعودی و پایگاه های آمریکایی که امروزه تلاش دارند ایران را تهدید کنند قرار گیرند فرصت طلایی عمل کردن سامانه دفاعی از دست می رود چون تا زمانی که سامانه های دفاعی بخواهد عمل کند چندین موشک به مقصد خود رسیده اند.

به هر صورت همه این موارد برای آن بوده و هست که ایران به طرف مقابل بگوید اگر پای میز مذاکره با شما نشستیم به این معنا نیست که تسلیم همه خواسته های شما شده ایم و اگر شما به تعهدات خود پایبند نباشید ما هیچ ابایی از رویارویی ندارم اما مطمئن باشید شما بیشتر ضرر خواهید کرد و حال که موشک های ما را بهانه کرده اید ما موشک ها را استفاده می کنیم و هر چیز دیگری را بهانه کنید ما بیشتر روی آن پا فشاری می کنیم.

در پایان می توان گفت ایران با این کار خواسته این پیغام را بدهد کشوری نیست که با تهدید عقب نشینی کند واز این پس تهدید را با تهدید پاسخ خواهد داد.

  • نویسنده :
  • بازدید : 206 مشاهده

المیادین: حمله موشکی ایران، پیامی به عربستان، امریکا و اسرائیل بود / هاآرتص: تهران برای نخستین بار از موشک های میان برد خود استفاده کرد / کارشناس سابق اندیشکده واشنگتن: ترامپ با یکی از بزرگترین آزمون هایش روبرو است

پس از انتقام سپاه از تروریست های تکفیری، بسیاری از رسانه های جهان آن را منعکس کرده و بعنوان تیتر یک خود منتشر کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
المیادین: حمله موشکی ایران، پیامی به عربستان، امریکا و اسرائیل بود / هاآرتص: تهران برای نخستین بار از موشک های میان برد خود استفاده کرد / کارشناس سابق اندیشکده واشنگتن:  ترامپ با یکی از بزرگترین آزمون هایش روبرو است / المانیتور: دشمن ما (ایران) به مهمترین دشمن ما حمله کرد

پس از انتقام سپاه از تروریست های تکفیری، بسیاری از رسانه های جهان آن را منعکس کرده و بعنوان تیتر یک خود منتشر کردند.

به گزارش «انتخاب»؛ بخشی از بازتاب های بین المللی انتقام سپاه از تکفیری ها در سوریه، در زیر می آید:

 روزنامه صهیونیستی هاآرتص: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اولین استفاده عملیاتی از موشک‌های خود به دیرالزور حمله کرد.

المانیتور: ایران با موشک‌های میان‌برد خود حمله داعش را تلافی کرد.

سی‌ان‌ان عربی: ایران حمله تروریستی به پارلمانش را با شلیک موشک به مقر تروریست‌ها پاسخ داد.

خبرگزاری شینهوا چین: ایران مقر تروریست‌ها در دیرالزور را با موشک‌های میان‌برد هدف قرار داد.

 رویترز: سپاه پاسداران ایران به تلافی حملات تروریستی تهران، اقدام به شلیک موشک‌های زمین به زمین از غرب کشور به شرق سوریه کرد.

 روزنامه صیهونیستی جروزالم پست: ایران گروه‌های شبه‌نظامی در شرق سوریه را موشک‌باران کرد.

 روزنامه آمریکایی هیل: ایران حملات ضدداعشی خود را آغاز کرد.

امیچای استین خبرنگار اسراییلى در مورد حمله موشکى ایران به تروریستها در سوریه: ارزیابى اسراییل این است که چهار موشک شهاب شلیک شده است.

علی هاشم خبرنگار ارشد المیادین:حمله موشکی ایران به تروریست ها در سوریه پیامی منطقه ای از تهران به تل آویو ،ریاض و واشنگتن است

هاآرتص: ایران برای نخستین بار در طول 30 سال گذشته از موشکهای میان برد خود استفاده کرد.

رسانه صهیونیستی عاروتص شوع: در پاسخ به حملات تروریستی تهران، ایران قول داده بود که این حملات را تلافی خواهد کرد. 

بلومبرگ: سپاه پاسداران به تلافی حمله داعش به تهران، مناطقی از سوریه را با موشک زد.

وال استریت ژورنال: سپاه پاسداران ایران در یک حمله بی سابقه و مستقیم مواضع داعش در سوریه را هدف قرار داد. سپاه هشدار داده که به هرکس که به ایران حمله کند به همین روش پاسخ خواهد داد. 

ناداو پولاک کارشناس سابق اندیشکده واشنگتن بعد از حمله موشکی سپاه: دولت ترامپ حالا با یکی از بزرگترین آزمون هایش بعد از ورود به کاخ سفید روبرو است

کانال 10 اسرائیل به نقل از یک مقام اطلاعاتی: موشکهای شلیک شده سپاه از نوع موشکهای بالستیک شهاب 3 با برد 800 تا 1200 کیلومتر بودند. 

لارا روزن خبرنگار المانیتور:متحدان ما در حال جنگ با یکدیگر هستند اما دشمن ما ( ایران ) در حال حمله به مهمترین دشمن ماست

آسوشیتدپرس: حمله موشکی روز یک شنبه، یک حمله گسترده مستقیم و نادر از سوی سپاه پاسداران بود.

واشنتگن پست: پر شدن تصاویر گرفته شده با موبایل از حمله موشکی ایران به پایگاه های داعش در شبکه های اجتماعی

کانال ٧ اسراییل: در بیانیه ایران (در مورد حمله موشکى) تهدیدى تلویحى علیه دشمنان این کشور از جمله عربستان، اسراییل و آمریکا وجود دارد 

الاهرام مصر: ایران برای نخستین بار در مرزهای خود اهداف داعش را در سوریه با موشک هدف قرار داد.

  • نویسنده :
  • بازدید : 193 مشاهده

قطر چگونه از طریق ایران و ترکیه، محاصره عربستان و امارات را دور می زند؟ /     

مواد غذایی در بازار قطر جایگزین شده است، اما احتمال دارد مصالح ساختمانی که برای جام جهانی ٢٠٢٢ ضروری است، با کمبود رو به رو شود .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
قطر چگونه از طریق ایران و ترکیه، محاصره عربستان و امارات را دور می زند؟ / قطری ها: افطارمان را با محصولات ایرانی باز می کنیم

لوموند نوشت: مواد غذایی در بازار قطر جایگزین شده است، اما احتمال دارد مصالح ساختمانی که برای جام جهانی ٢٠٢٢ ضروری است، با کمبود رو به رو شود .

به گزارش «انتخاب»، یک پیمانکار قطری اخیرا متعهد شد تا شصت هواپیما را برای حمل ٤ هزار گاو از آمریکا و استرالیا به کشورش که از شیر تازه محروم است، کرایه کند. این ابتکار که صفحه اول رسانه های دوحه را در سیزدهم ژوئن به خود اختصاص داده بود، ترفند نمادینی است که این امیر نشین برای جبران کمبودهای ناشی از تحریم های عربستان سعودی و امارات متحده عربی به آن پرداخته است.

این دو پادشاهی که از مخالفت قطر با خط مشی ضد ایرانی و ضد اسلامی آنها خشمگین شده بودند، روز دوشنبه پنجم ژوئن مرزهای خود را با این پادشاهی کوچک بستند و بدین ترتیب کانون های اصلی تأمین مواد غذایی بسته شد. 

ترس از کمبود موادغذایی که هجوم به سوپرمارکت ها را آغاز کرد، مدت زیادی طول نکشید. فرآورده های لبنی که به طور اساسی هدف محاصره قرار گرفته بود، زیرا تقریباً به طور عمده از پادشاهی عربستان وارد می شد، به سرعت با نام تجاری ترکیه دوباره در قفسه ها پیدا شدند.
«قطر کوبا نیست»

پس از چند روز کانال های تامین مواد غذایی جایگزین از ایران، اردن و عمان از طریق هوایی و دریایی راه اندازی شد. با وجود نیش و کنایه جمیل الضیابی، سردبیر روزنامه سعودی عکاظ، مبنی بر این که او نگران «شکم های قطری» است که نمی توانند با این محصولات جدید سازگار باشند، این محصولات ایرانی بسیار زود مشتری های خود را به دست آورد. یک قطری می گوید: «در افطار غذاهایی را که با آن روزه را باز می کنیم، همان غذاهای بسیار اشتها برانگیز است. به هیچ وجه در فضای آخر الزمانی نیستیم.»

در مورد مصالح ساختمانی در شهر مسابقات (محل احداث ورزشگاه ویژه بازی ها المپیک) نیز همانند دوحه که جرثقیل ها نصب شده اند، سازگاری با شرایط جدید دشوار است. در حال حاضر بندر دوبی به روی این مصالح بسته شده است، بندر بزرگ محموله های جنوب پایتخت هنوز فعالیت ندارد. شرکت های ساختمانی قطر باید یک مرکز جایگزین پیدا کنند. یک مهندس توضیح می دهد: «تدارکات ما شب و روز کار می کنند تا کشتی ها را توسط کویت، مسقط یا حتی هند دوباره همراهی کنند. اگر تا دو هفته آینده راه حلی پیدا نکنیم، کمبود برخی محصولات آغاز خواهد شد، زیرا ذخایر ما محدود است.» 

مقامات برای اطمینان دادن به محافل تجاری و نیز فیفا که برگزاری جام جهانی فوتبال ٢٠٢٢ را به قطر سپرده است، ارتباط همه جانبه ای برقرار کرده اند. علی شریف العمادی، وزیر امور مالی، ضمن یادآوری این که بانک مرکزی ٣٤ میلیارد دلار ذخیره در اختیار دارد، گفت: «اقتصاد قطر بسیار قدرتمند است.» او افزود: «اگر ما باید یک دلار از دست بدهیم، آنها [سعودی و اماراتی ها] نیز از دست خواهند داد.»

یک وکیل تجاری غربی می گوید: «در حال حاضر تجارت حالت عادی دارد اما اگر بحران چندین ماه ادامه یابد، صورت هزینه بسیار هنگفت خواهد بود. قطر کوبا نیست. الگوی اقتصادی آن بدون تعامل با خارج پایدار نخواهد بود.»

  • نویسنده :
  • بازدید : 241 مشاهده

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: تیم تروریستی که از چند روز پیش در منطقه قصرقند با آنها درگیر شده بودیم امروز با کشته شدن ۵ نفر دیگر از عناصر آنها به طور کامل منهدم شد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: تیم تروریستی که از چند روز پیش در منطقه قصرقند با آنها درگیر شده بودیم امروز با کشته شدن ۵ نفر دیگر از عناصر آنها به طور کامل منهدم شد.
 
به گزارش انتخاب، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به عملیات چند روز اخیر در جنوب شرق کشور و منطقه قصرقند سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تیم تروریستی که از روز پنجشنبه در منطقه قصرقند با آنها درگیر شده بودیم امروز به طور کامل منهدم شد.
 
وی افزود: باقی مانده این تیم پس از تعقیب توسط تیم های اطلاعاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه ظهر امروز در محاصره افتادند و پس از درگیری به هلاکت رسیدند.
پاکپور تأکید کرد: در این عملیات 5 نفر از تروریست ها کشته شدند و کسی از آنها زنده نماند.
فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه پس از عملیات مقابله با آنها در روز پنج شنبه و کشته شدن 2 نفر از عناصر این تیم تروریستی، باقی مانده آنها به کوه ها متواری شده بودند که امروز پس از تعقیب و گریز در نزدیکی منطقه قصرقند به هلاکت رسیدند.
 
پاکپور با بیان اینکه هویت این تروریست ها هنوز مشخص نشده است، گفت: تروریست ها اعضای گروهک تروریستی انصارالفرقان هستند و هویت آنها در حال بررسی است.
وی در پایان اعلام کرد که سپاه در این عملیات شهید و زخمی نداشته است.
منبع: فارس

  • نویسنده :
  • بازدید : 254 مشاهده

 / موشک‌های سپاه محل طراحی عملیات تروریستی تهران را در سوریه منهدم کرد

شیخ‌الاسلام گفت: سپاه پاسداران محل طراحی عملیات تروریستی تهران را با موشک نقطه‌زن در دیرالزور سوریه منهدم کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شیخ‌الاسلام گفت: سپاه پاسداران محل طراحی عملیات تروریستی تهران را با موشک نقطه‌زن در دیرالزور سوریه منهدم کرد.

به گزارش «انتخاب»؛ حسین شیخ‌الاسلام مشاور وزیر امور خارجه و سفیر اسبق ایران با بیان اینکه حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست‌ها برای تنبیه داعش و پاسخ به عملیات تروریستی آنها در تهران بود، گفت: تروریست‌های داعش عملیات مهمی را در تهران طراحی کرده بودند، آنها می‌خواستند با ورود به صحن علنی مجلس نمایندگان مجلس را ترور و ملت ایران را عزادار کنند.

به نوشته تسنیم، شیخ‌الاسلام با بیان اینکه تحقیقات و اطلاعات قطعی نیروهای مسلح ایران می‌گوید که عملیات تروریستی تهران در منطقه دیرالزور سوریه توسط داعش طراحی شده بود، گفت: ما با افتخار اعلام می‌کنیم که همان منطقه‌ای و نقطه‌ای را که عملیات تروریستی تهران در آنجا طراحی شده بود از خاک ایران هدف قرار داده دقیقاً آن منطقه را منهدم کردیم که این مهم نشانگر اوج قدرت دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران است.

سفیر اسبق ایران در سوریه در پاسخ به این سؤال که حمله موشکی سپاه به مواضع تروریست‌ها در سوریه چه تأثیری در عرصه جنگ میدانی برای ارتش سوریه خواهد داشت، گفت: قطعاً داعش و دیگر تروریست‌ها در عرصه میدانی آسیب‌پذیرتر خواهند شد و ان‌شاءالله ارتش و جریان مقاومت در سوریه با شتاب بیشتری علیه تروریست‌ها اقدام خواهند کرد.

وی گفت: مهمترین پیام حمله و عملیات دقیق موشکی سپاه علیه تروریست‌ها خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی، آمریکا و رژیم سعودی آن است که انهدام هر هدفی در هر مکانی برای جمهوری اسلامی ایران ممکن است.

شیخ‌الاسلام گفت: ایران، داعش را تنبیه کرد، منتهی صدای این سیلی را باید حامیان داعش از جمله رژیم سعودی بشوند.

  • نویسنده :
  • بازدید : 280 مشاهده

در اثر حمله موشکی شب گذشته سپاه پاسداران به منطقه دیرالزور سوریه، یکی از فرماندهان عالی‌رتبه گروه تروریستی داعش به هلاکت رسید.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در اثر حمله موشکی شب گذشته سپاه پاسداران به منطقه دیرالزور سوریه، یکی از فرماندهان عالی‌رتبه گروه تروریستی داعش به هلاکت رسید.

به گزارش «انتخاب»، منابع محلی از سوریه گفتند که در اثر حمله موشکی شب گذشته سپاه پاسداران به منطقه دیرالزور سوریه،  یکی از فرماندهان عالی‌رتبه گروه تروریستی داعش به هلاکت رسیده است.

به نوشته تسنیم، گفته شده، نام این فرمانده عالی‌رتبه داعش "سعد‌الحسینی" معروف به ابوسعد است که تابعیت عربستانی داشته است.

  • نویسنده :
  • بازدید : 193 مشاهده
دانلود کتاب پردازش تصاویر رقمی دیجیتال گونزالس ترجمه فارسی ترجمه دکتر مرتضی خادمی ، مهندس داود جعفری - دانشگاه فردوسی مشهد (بهترین ترجمه موجود) - آخرین ویرایش منتشر شده منبع مورد استفاده در تمام دانشگاه های کشور در زمینه پردازش تصاویر دیجیتال با فرمت پی دی اف -  832 صفحه ...

  • نویسنده :
  • بازدید : 233 مشاهده
این جزوه یکی از خلاصه و مفید ترین جزوه های کشور در زمینه ی ساخت داروهای ترکیبی می باشد که می تواند مورد استفادهی داروسازان گرانی و نیز تکنسین های داروخانه باشد ک کمک شایانی در این زمینه به آنها خواهد نمود اگر حس می کنید نیاز به یک جزوه ای دارید که با کمترین زمان بیشترین مطلب را بیابید می توانم بهتون بگم که بهترین انتخاب همین جزوه ی پیش روی شماست این جزوه شامل تمام مباحث ساخت داروهای ترکیبی می باشد ...

  • نویسنده :
  • بازدید : 247 مشاهده

مدیریت بهداشت و درمان تالیف دکتر سعید آصف زاده-چاپ 1385-کتاب رفرنس برای آزمون کارشناسی ارشد رشته مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی-این کتاب در سال 1393 تجدید چاپ شده ولی کاملا نایاب است. ...

  • نویسنده :
  • بازدید : 240 مشاهده

دانلود فایل cert سامسونگ g570f

  دانلود فایل cert برای سامسونگ g570f فایل cert سامسونگ g570f تست شده و بدون مشکل     دانلود فایل efs سامسونگ g570f فایل nv data سامسونگ g570f این فایل و تمامی فایل های موجود در این فروشگاه تست شده و سالم هستند، ولی ما تا آخرین لحظه پاسخگوی مشکلات و سوالات شما عزیزان می باشیم: تلگرام پشتیبانی فروشگاه: poshtibani876@   کانال تلگرام فروشگاه:  zaroori_se ...

دانلود فایل cert سامسونگ g570f

دانلود فایل cert سامسونگ g570f

  • نویسنده :
  • بازدید : 245 مشاهده

 نقشه اتوکد کامل شیراز+کاربری اراضی و نقشه تغییرات جدید شهر

اختصاصی ارزان فایل در این پست برای شما پکیج نقشه اتوکد طرح تفصیلی کامل شیراز(بهمراه لایه کاربری اراضی) و نقشه اتوکد جدید شیراز(تغییرات جدید شهر) را اماده کرده ایم این نقشه ها جداگانه با قیمت بالا فروخته میشود که ما هر دو را در یک پکیج با قیمت بسیار پایین برای دانلود گذاشته ایم.امیدواریم به نحو احسن از این نقشه ها بهره مند شوید. بدون شک این پکیج کاملترین نقشه اتوکد شیراز میباشد. تست شده ...

 نقشه اتوکد کامل شیراز+کاربری اراضی و نقشه تغییرات جدید شهر

 نقشه اتوکد کامل شیراز+کاربری اراضی و نقشه تغییرات جدید شهر

  • نویسنده :
  • بازدید : 243 مشاهده

  آموزش صفر تا صد پایتون Python مفاهیم پایه تا شی گرایی پایتون را بصورت تصویری و به زبان فارسی برای همیشه یاد بگیرید    پایتون (Python) یک زبان برنامه‌نویسی همه منظوره، سطح بالا، شیءگرا و مفسر است که توسط خودو فان روسوم در سال ۱۹۹۱ در کشور هلند طراحی شد. فلسفهٔ ایجاد آن تأکید بر دو هدف اصلی خوانایی بالای برنامه‌های نوشته شده و کوتاهی و بازد ...

  • نویسنده :
  • بازدید : 242 مشاهده

دانلود فرم خام (قالب) گزارش هفتگی پروژه تحت اکسل

در برخی پروژه ها کارفرما و یا دستگاه نظارت به منظور آگاهی از روند فعالیت های انجام شده در طول هفته و اطلاع از پیشرفت کار طبق برنامه زمانبندی پروژه از گزارش هفتگی را مورد بررسی قرار می دهد. قالب و نمونه فرم حاضر در قالب فایل اکسل بوده و با دانلود آن می توانید الگویی مناسب جهت تکمیل این سند کاربردی در اختیار داشته باشید.     اطلاعیه مهم : به اطلاع شما بازدید کننده محترم می رسانیم که فرم ...

دانلود فرم خام (قالب) گزارش هفتگی پروژه تحت اکسل

دانلود فرم خام (قالب) گزارش هفتگی پروژه تحت اکسل

دانلود فرم خام (قالب) گزارش هفتگی پروژه تحت اکسل

  • نویسنده :
  • بازدید : 242 مشاهده

مقاله در مورد مبانی نظری و پیشینه شبیه سازی دینامیک مولکولی

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب" فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت) تعداد صفحات: 40   شبیه سازی مولکولی به روش‌هایی گفته می‌شود که با در نظر گرفتن مولکولهای یک سیستم و مدل بر هم کنش آنها و محاسبه موقعیت‌ها و سرعت‌های آن ذرات در هر لحظه از زمان و استفاده از روابط مکانیک آماری خواص ماکروسکوپی سیستم را محاسبه می‌کند. شبیه سازی‌های کامپیوتری نقش ارزشم ...

مقاله در مورد مبانی نظری و پیشینه شبیه سازی دینامیک مولکولی

مقاله در مورد مبانی نظری و پیشینه شبیه سازی دینامیک مولکولی

مقاله در مورد مبانی نظری و پیشینه شبیه سازی دینامیک مولکولی

  • نویسنده :
  • بازدید : 239 مشاهده

جزوه تکمیلی درس آب و هوای ایران - مجموعه مقالات منبع رشته جغرافیای دانشگاه پیام نور شامل 93 صفحه با فرمت pdf   ...

  • نویسنده :
  • بازدید : 197 مشاهده

خلاصه ی کتاب کیفر شناسی تالیف علی صفاری از انتشارات جنگل در قالب فایل pdf و در حجم 12 صفحه به همراه نمونه سوالات ادوار گذشته دانشگاه پیام نور مناسب برای دانشجویان رشته حقوق پیام نور با کد رشته 1223038 محتویات محصول : نکات مهم و کلیدی فصول مختلف کتاب در قالب فایل pdf و در حجم 12 صفحه 4 نوبت آزمون جامع پیشنهادی با پاسخ نامه کلیدی نمونه سوالات امتحانی ادوار گذشته دانشگاه پیام نور نیمس ...


  • نویسنده :
  • بازدید : 202 مشاهده

دانلود تحقیق روابط اخلاقی متقابل زن و شوهر درس خانواده در اسلام پودمان حقوق خانواده رشته مدیریت خانواده کاردانی با فرمت ورد و قابل ویرایش در 25 صفحه این مقاله بسیار کامل و جهت ارائه به دانشگاه علمی کاربردی و شامل موارد زیر می باشد : مقدمه  سوابق تحقیق   متن تحقیق   نتیجه گیری   پیشنهادات  منابع و ماخذ  چکیده  حقوق و وظایف متقابل زوجین از اموری است که ...